17:40 Jess ie 23 Comments

Cześć.Dzisiaj jakoś dzień w szkole tak szybko zleciał.Po lekcjach poszłam do koleżanki,musiałyśmy pójść przez lak i zaczepiłam się w pajęczyne,a pająk z niej siedział mi na głowie łeeee...
Ale nie o tym.Do rzeczy:nie mogłam się zdecydować które zdjęcie wybrać,więc wstawiam tu 3 zdjęcia które najbardziej mi się spodobały.W komentarzu napiszcie które zdjęcie jest waszym zdaniem najładniejsze.(koniec wybierania jutro jak przyjdę ze szkoły czyli ok.15:00)

1.


2.


3.







You Might Also Like

23 komentarze:

  1. cudowne ;D
    ale słodki kociak ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie fotki!


    Polecam bloga ----> http://zyciegimnazjalistki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie fajne,ale chyba 2 najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia .. a to z kotkiem .. Cudo *-* <3
    Obserwuję :*

    my-life-my-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia;)
    Kwiatuszki , kotek z gazetką fantastyczne ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia . Kotek najlepszy . :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kurde jakby na mojej głowie siedział pająk to bym zaczęła mieć takie ruchy jakby mnie ktoś prądem poraził;)
    2 zdjęcie jest urocze:3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za komentarz i zapraszam częściej ;).
    Nie znoszę pająków :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są fajne ale to z kotkiem najfajniejsze<3
    opowiadanie-1d-boys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nie cierpię pająków! Gdy jakiś na mnie stoi, krzyczę wniebogłosy :D
    wszystkie fajne, ale te z kociakiem najładniejsze ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia:) Kotek wymiata;D

    http://olgusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kotek, zdecydowanie ;)
    bardzo fajny blog!pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kociak jest słodki ale najładniejsze jest zdjęcie nr. 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing pictures !
    Love your blog :)

    -follow each?
    http://nikonandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. trzecie zdjęcia jest super, dobrze wyróżniają się te kwiatki na tle niewyraźnej reszty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hmmm wszystkie trzy są rewelacyjne ale chyba jednak 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie są świetne, ale ja wybieram trzecie! ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Te zdjęcie z kotkiem świetne :>
    Zapraszam : http://uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. gorgeous pictures_:) thank you so much for your sweet comment:) would you like to follow each other on GFC and bloglovin?? let me know:D

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie promuj się pod postem, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli chcesz - masz do tego specjalną zakładkę.
Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy, za co bardzo dziękujemy.

Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj.
Nie musisz pisać, że obserwujesz, zauważymy to.
I oczywiście, zapraszamy ponownie!