00:48 Kika. 8 Comments

Hej! ;* śpicie już? Ja jakoś nie potrafię. Chciałam wam powiedzieć, że zmieniłam adres swojego bloga i pozmieniałam parę rzeczy. Jeśli chcecie, to baaaaaaardzo serdecznie was zapraszam tuutaj! Możliwe, że Blogerka.08 mnie zabije, bo się tutaj reklamuję. Przepraszam, ale chcę po prostu, żeby moje czytelniczki nie pomyślały, że usunęłam bloga. Okej, wrzucę wam tutaj jakieś zdjęcie i uciekam spać, może mi się uda zasnąć. Dobranoc, słodkich snów wam życzę. <3


You Might Also Like

8 komentarzy:

Nie promuj się pod postem, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli chcesz - masz do tego specjalną zakładkę.
Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy, za co bardzo dziękujemy.

Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj.
Nie musisz pisać, że obserwujesz, zauważymy to.
I oczywiście, zapraszamy ponownie!