Konkurs organizowany przez Su Shan.

16:14 Su Shan 12 Comments

Widziałam kilka miłych komentarzy na temat konkursu, który chcę zorganizować. Muszę przyznać że nie jest łatwy, ale za to baardzo wybredny... Tak więc, przejdę do rzeczy. Regulamin:
  • Na moją pocztę e-mail'ową (zuu1309zia1309@gmail.com) lub Gg- 44035033 wysyłacie zdjęcie, najbardziej kontrowersyjnej i awangardowej rzeczy, wokół Twojego otoczenia (np. zdechły ptak,plamy krwi na chodniku)
  • Mało tego, pod zdjęciem wstawiacie link z swoim blogiem. Blog, który nie będzie tandetny i nudny ma większe, przepraszam, dużo większe szanse na wygraną.
  • Ba! Dalej tego mało. Każdemu zdjęciu przydzielam punktację: za jakość zdjęcia, za pomysł i za zobrazowanie. 
  • Nagroda, ustalana będzie w wygraną osobą. Uwielbiam stawiać ludzi w niepewnych sytuacjach :]. 
  • Konkurs trwa do 17 listopada (sobota).
Jest jeszcze jedna sprawa. Kojarzy ktoś, tą ostatnią i nieszczęsną notkę? Możecie ją wykreślić z listy, a pogratulować osobie, która mnie przekonała.
Mam nadzieję że, co do konkursu, będzie dużo chętnych. Liczę na co najmniej 5 osób?

You Might Also Like

12 komentarzy:

  1. o ja, ale świetny pomysł! :D w sumie mam pewne zdjęcie, tyle że nie wiem, czy się nadaje do tej tematyki - inne od wszystkich jest na pewno.. xd
    zapraszam też do siebie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiscie,ze GTATULUJE osobie,ktora Cie przekonala :)
    na razie ie mam takiego zdjecia,ale jakby sie znalazlo to sie zglosze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy ten konkurs ale ja mysle ze takie zdjecia bym nigdy nie wystawiala na konkurs to nie okrutne.
    plamy krwi ?
    No okrutne....
    Nie rzeczy takie dla mnie.
    http://perfectclothesareperfectlove.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello Friend okay??? I'm going to wish you a wonderful Thursday. And say that I love your blog ... Your posts are great and creative.
    I'm waiting for you on my blog:

    http: couturetrend.blogspot.it

    And on my facebook updated with news all day long: http: www.facebook.comcouturetrend1

    Kisses and I'm waiting for you!

    OdpowiedzUsuń
  5. biorę udział
    zapraszam na moj blog sylwiatylkowska.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. ale słodkie zwierzaki..
    wbijajciedomnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie promuj się pod postem, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli chcesz - masz do tego specjalną zakładkę.
Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy, za co bardzo dziękujemy.

Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj.
Nie musisz pisać, że obserwujesz, zauważymy to.
I oczywiście, zapraszamy ponownie!