Reklama.

14:33 Su Shan 5 Comments

Może znajdą się osoby, w gronie czytelników, które chciałby się więcej o mnie dowiedzieć? Nie? A może jednak? Cóż, jeśli ktoś zmieni zdanie, niech wpadnie na: http://sushan-blog.blogspot.com/ . Mówię i pisze o sobie, nie wkręcając aparatu. Drodzy czytelnicy! Teraz zwracam się do Was. Czy chcecie, żeby moja osoba zorganizowała trudny konkurs fotograficzny? Nagroda będzie ustalona, jeśli to aż tak istotne. Wprawdzie nie bawią mnie takie konkursy, ale mam tak genialny pomysł, że Was zgasi xD. Jeśli chodzi o bloga, nie musicie go komentować i obserwować, zależy mi tylko na tym, żeby Wam się go mile czytało.

You Might Also Like

5 komentarzy:

  1. ciekawa jestem tego konkursu ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Super masz tego drugiego bloga. Zaobserwowałam go. ;)
    Ciekawe, co z tym konkursem. <33

    OdpowiedzUsuń
  3. no to czekam a ten konkurs ;D

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo lubię konkursy fotograficzne organizowane przez ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm... ciekawe. To będzie mój pierwszy konkurs.

    OdpowiedzUsuń

Nie promuj się pod postem, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli chcesz - masz do tego specjalną zakładkę.
Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy, za co bardzo dziękujemy.

Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj.
Nie musisz pisać, że obserwujesz, zauważymy to.
I oczywiście, zapraszamy ponownie!