15:34 Jess ie 26 Comments

Cześć.Nie uwierzycie,ale w szkole nie było dziś ani jednego sprawdzianu i kartkówki.Też jestem ty zaskoczona.Ale jutro już nie będzie tak łatwo.Kolejny bardzo trudny sprawdzian.Sama już się boję.
Przypominam wam że możecie pisać na mój e-mail ( jessie-99@o2.pl )Kilka osób już się odważyło.
A tutaj odpowiadam na ostatnie komentarze:
Jakim aparatem robisz zdjęcia? Pewnie was zaskoczę ale zdjęcia robie aparatem ...cyfrowym!Nie  żadną lustrzanką.Chociaż chciałabym.
To twoja gitara? (zdjęcie w poprzednim poście)
Tak,moja.
A tak na marginesie.Zbliża się dzień nauczyciela.Co dajecie swojej wychowawczyni lub wychowawcy?

You Might Also Like

26 komentarzy:

  1. jeszcze nie wiem, co dajemy, ale jakaś składka będzie ;)
    super wisienki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. razem z koleżanką kupiłyśmy wychowawczyni srebrną bransoletkę i kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja dzisiaj pisalem sprawdzian z angielskiego ..

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupi się jakąś czekolade z biedry i już ;D Po co więcej? My nic nie dostajemy na dzien dziecka ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam jutro sprawdzian z fizyki :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jutro mam kartkówkę ze słówek z angola i może mnie zapytać z fizyki, chociaż na fizykę nie bardzo się przygotowałam :). Ładne zdjęcie ♥ zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym dała wiązankę pogrzebową, ale klasa nie chce się złożyć po 5 zł. skąpią na nauczycieli.. wiesz, że ja tez nic nie miałam , a zapowiadał się taki burzliwy dzień...

    OdpowiedzUsuń
  8. my w klasie się składamy na jakieś prezenty dla nauczycieli .

    OdpowiedzUsuń
  9. moja klasa jak zawsze kwiatki wszystkim panią :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne zdjęcia robi twój aparat :)

    olencjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście klasa daje czekoladki i jeszcze każdemu nauczycielowi dajemy po dwa pytania z kazdego przedmioty z wyjątkiem tego, który on prowadzi. Mówią ucz się ucz, zobaczymy czy o ni też się uczyli i czy coś pamiętają :0

    OdpowiedzUsuń
  12. wisienki <3
    *.* kocham to zdjęcie *.*
    + zapraszam do mnie , dodałam 4 .
    http://bowystarczyjedenusmiech.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie teez, laskawa pani z geografii uczynila ten dzien lepszym odwolujac Takze rowniez gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  14. mojej klasie o dniu nauczyciela się dziś przypomniało, haha xD moja cyfrówka też robi fajne zdj, niektóre nawet na miarę lustrzanki (na makro)

    zapraszam na nowy post! www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Z własnego doświadczenia wiem, że nauczyciele wolą dostawać wszystko, byle nie kwiaty. Wprawdzie są piękne, ale bardzo krótko można się nimi cieszyć. Jeśli kupujesz coś sama to polecam mój ulubiony patent czyli kawę Lavazza lub inną równie smaczną... by the way nie jest najtańsza, ale warto - może dzięki temu nauczycielka popatrzy łaskawszym okiem przy wystawianiu ocen ;) Moja ją uwielbiała... z resztą zostanie na dłużej niż kilka dni. Nauczyciele ciągle wypełniają te rubryczki to bez dobrej kawki nie mogą funkcjonować :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, robisz takie cudne zdjęcia cyfrówką? :) jesteś świetna!

    OdpowiedzUsuń
  17. moja klasa wręczyła każdemu nauczycielowi toffifie czy jak to sie pisze :3

    OdpowiedzUsuń
  18. My daliśmy kwiatka klasowego, i pare osób dało czekolade :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jako nauczyciel podpowiem, że czekoladki zawsze miło widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. my nie obchodzimy takie swieta jak 'Dzien Nauczyciela'

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny blog : D

    http://soniagrudzien8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie promuj się pod postem, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli chcesz - masz do tego specjalną zakładkę.
Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy, za co bardzo dziękujemy.

Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj.
Nie musisz pisać, że obserwujesz, zauważymy to.
I oczywiście, zapraszamy ponownie!