15:01 Kika. 16 Comments

Piąteczeeek ;d o tak, weekend! najlepsze co może spotkać uczniów. Dzisiaj nawet szybko skończyłam lekcje, ale o 17 muszę iść na różaniec, później msza młodzieżowa, a jeszcze później jakieś nabożeństwo dla bierzmowańców.. ogarniacie? Przesadzają z tym już, myślą, że mamy czas siedzieć przez tyle godzin w Kościele. -,- Widząc ilość komentarzy pod poprzednią notką bardzo się ucieszyłam i mam nadzieję, że będzie tak zawsze a nawet jeszcze lepiej. :) Pozdraaaawiam was ;*

kolejne z serii wakacyjnych zdjęć ;) 

You Might Also Like

16 komentarzy:

  1. noo nie powiem, ładne zdjęcie ;)
    zajrzyj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. b.ładne zdjęcia :) podoba mi się ten blog ^^;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcie.
    W tam tym roku też musiałam tyle siedzieć w kościele.:/

    OdpowiedzUsuń
  4. tak.. piateczek <3
    fajne photo..

    OdpowiedzUsuń
  5. nareszcie piątek ♥
    wspaniały widok ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jesli chodzi o konkors i twoje pytanie : raczej na tobie, bo chcialabym zeby to byly twoje ciuchy a nie jakies skopiowane z internetu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. http://sophie-bloog.blogspot.com/ - Skomentujesz, pliss?

    OdpowiedzUsuń
  8. omnonomnomnom <3 wielbię to zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  9. aaa i dzięki, że dałaś ten nagłówek, co Ci zrobiłem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa... Nawet nie wiedziałam ,że to Ty robiłeś xD
      Dziękuję <3 ;D

      Usuń

Nie promuj się pod postem, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli chcesz - masz do tego specjalną zakładkę.
Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy, za co bardzo dziękujemy.

Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj.
Nie musisz pisać, że obserwujesz, zauważymy to.
I oczywiście, zapraszamy ponownie!