Schule und Auswertung

14:36 Jess ie 24 Comments

No właśnie szkoła i oceny.Pewnie na wszystkich blogach dziewczyny poruszaja ten temat,ale to nic dziwnego.Dzisiaj ze sprawdzianami nie było najgorzej.Dostałam 5- i 5- z polskiego.A z historii była niezapowiedziana kartkówka na której wszystko mi się pomieszało,więc pewnie dostanę 2.
Jutro kolejny sprawdzian z polskiego a w piątek z fizyki.
Ale czemu napisałam tytuł po niemiecku???
No właśnie dlatego,że ten najważniejszy  sprawdzian spośród tych wszystkich jest właśnie z niego.



You Might Also Like

24 komentarze:

  1. Taaak mnie też męczą sprawdziany. Niestety :( Ładny kwiatek :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. eh.. z tymi sprawdzianami ;(
    super kwiatek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ocen. A z historii będzie dobrze. też dzisiaj mieliśmy niezapowiedzianą kartkówkę :/ trzeba być dobrej myśli :) Ładne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fuuuj, niemiecki. Nienawidzę xd
    A ocen gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. łądne zdjęciee ! <3 powodzenia ze sprawdzianem <3 .czekam na następny wpisek ! *.*
    + zapraszam do mnie , dodałam 6 rozdział mam nadzieję że ci się spodoba .
    http://bowystarczyjedenusmiech.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam niemieckiego, ale za to francuski. I te sprawdziany:(
    Gratulacje ocen...
    No i oczywiście fajne zdjęcie.:D

    OdpowiedzUsuń
  7. także jak koleżanka powyżej nie nawidzę niemieckiego ; x . Gratuluje 5 ! : )
    - admin stylówki

    http://juistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam niemieckiego lubię się uczyć. :)
    Pozdrawiam i zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię j.niemieckiego ;o
    Gratuluję ocen i życzę dalszych sukcesów ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. I komu to mówisz? Ja w tym i przyszłym tygodniu mam zapowiedziane 6 testów! I to pod rząd... I jak ci nauczyciele się dziwią, że nie mamy żadnych pasji.. My po prostu nie mamy czasu

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kwiatuszek <3 No to gratuluje ocen :)
    tyynka.blogpsot.com - obserwuję :P

    OdpowiedzUsuń
  12. sporo masz tych spr ;/ ja nie mam w sql niemieckiego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluje ocen !! :) i roza na zdjeciu rozkoszna.nader !!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie opisujesz ogólnie! Bardzo mi się tu podoba. ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. łoł gratuluję takich ocen ; D
    + Obserwuję zapraszam do mnie : ) jeśli Ci się spodoba zaobserwuj : )

    OdpowiedzUsuń

Nie promuj się pod postem, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli chcesz - masz do tego specjalną zakładkę.
Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy, za co bardzo dziękujemy.

Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj.
Nie musisz pisać, że obserwujesz, zauważymy to.
I oczywiście, zapraszamy ponownie!