"dodam więcej zdjęć"

19:39 Jess ie 19 Comments

Cześć.Jestem dzisiaj w kiepskim humorze.Z pracy z fizyki dostałam 4+.Grrrr;////A mówiłam pani:
-Ale ja jeszcze nie skończyłam.
No nic,mam nadzieje że na półrocze nie wyjdzie mi 4.

To już do wszystkich czytelników : obiecuję że od następnej notki dodam więcej zdjęć.Narazie jakieś "wypociny" z ostatniego albumu zostały no więc je dodam.Ale  już w tym tygodniu będę tworzyć nowy,więc możecie się spodziewać nowości oraz ciekawszych i dłuższych notek z paroma zdjęciami.
Uff....Lekcje już odrobione.Najgorsze dzisiaj za mną.Jutro wyniki testów z informatyki i matematyki.Pochwalę się wam jutro jak mi poszło no chyba że oceny będą nie zadowalające to w tedy nie,bo nie chcę żeby niektórzy myślęli że się nie uczę.
Jutro zaczynamy świąteczny temat na plastyce.Robimy choinki z szyszek,których nie mam,dlatego zrobię z falowanych kartek nabijanych na wykałaczkę od szaszłyków.Z  resztą możecie tak wykonaną choinkę zobaczyć na głównej na bestach(z tąd ten pomysł)


You Might Also Like

19 komentarzy:

  1. 4+ - ja bym skakała z radosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie 4+ z fizyki to już naprawdę coś ^^
    Nie mogę się doczekać następnego wpisu. :D
    Ps. Wstaw zdjęcie choinki jak zrobisz, chętnie zobaczymy ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. 4+ i to jeszcze z fizyki to bardzo dobra ocena :D
    ja jak dostanę 3, to się niezmiernie ciesze i skaczę z radości xd
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha. Najpierw napiszę to co wszyscy tutaj.
    4+ to jest bardzo dobra ocena z fizyki. ;)
    A tak poza tym, to twoje zdjęcia są bardzo ciekawe.
    Takie inne, z pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym skakała z radości z takiej oceny :) Powodzenia w szkole ! Fajna fotka :D


    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh ciekawy tematy na plastyke ^^
    Śliczne zdjęcie :33

    http://berry-oops.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 4+ to jest wspaniała ocena i to jeszcze z fizyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi! Im fran, a spanish male fashion blogger. Maybe you like my style and want to follow me

    www.http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/11/rock-and-skull.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zapowiada się blog; ) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio zrobile bardzo podobne zdj do twojego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 4 to dobrze ja tam marze chcociaz o 2;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na więcej zdjęć :)


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. swietnie ! ;p
    zapraszam u mnie konkurs do wygrania pierscionek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja mam sprawdzian z fizyki jutro :< pewnie 3 znowu ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi, honey! You have a great blog, very interesting and you are very beautiful! I'm your new reader! If you do not mind, I'm waiting for you in my blog!))))

    http://tini-tani.blogspot.ru/
    eFoxCity

    OdpowiedzUsuń
  16. Hola! Jeżeli któraś z Was znajdzie trochę czasu ...
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog ! Za dobrą pracę i świetnego bloga, wejdź na mojego bloga http://duma-katalonii.blogspot.com/ a wszystkiego się dowiesz ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. ja się cieszę z trójki z fizyki ;>

    OdpowiedzUsuń

Nie promuj się pod postem, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli chcesz - masz do tego specjalną zakładkę.
Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy, za co bardzo dziękujemy.

Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj.
Nie musisz pisać, że obserwujesz, zauważymy to.
I oczywiście, zapraszamy ponownie!