Niespodzianka!

16:28 Jess ie 12 Comments

Mam dla was niespodziankę w ramach rekompensaty za to że dzisiaj też będzie tylko jedno zdjęcie.Nie gniewajcie się bo to nie moja wina tylko...pogody.Wczoraj miałam się wybrać na sesję ale lał deszcz,a dzisiaj nie mogę bo mam dużo nauki.Sami widzicie jak to jest.
Ale zaraz,co z niespodzianką?
A właśnie,niespodzianką jest wywiad z jedną z blogerek-Nelly,która jest założycielką bloga: http://myworld-nelly.blogspot.com/

Pytania:
1.Lubisz czytać blogi o fotografii?
2.Jak myślisz,dlaczego twój blog jest tak popularny?
3.Co myślisz o moim blogu? przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com/
4.Co "przyciągnęło" cię lub zachęciło do założenia bloga?
5.Spodziewałaś się że odniesiesz taki sukces?
6.Czy twoi znajomi i najbliższi wiedzą że prowadzisz bloga?
7.Co najczęściej nie pododoba ci się w prowadzeniu bloga,a co podoba?

Odpowiedzi:
1. Tak, bardzo mnie inspirują
2. Szczerze mówiąc to nie uważam, że jest popularny. Przy niektórych blogach to tak jakby nie istniał :)
3. Uważam, że jest dobrze prowadzony. Wszystko jest na swoim miejscu że tak powiem. Chodzi mi o to, że jest bardzo czytelny, notki nie są nudne i zawsze jest jakieś zdjęcie- uważam, że to jest walorem
4. O założeniu bloga zadecydowała nuda. Myślę, że jak bym sięokropnie nie nudziła w pewien wieczór to ten blog by nigdy nie powstał.
5. Czy to jest sukces?! Mój osobisty na pewno :). Szczerze- nie spodziewałam się tego. Gdyby jakiś rok temu ktoś powiedziałbym miże na mojego bloga będzie wchodzić średnio 500 osób dziennie to chyba bym pomyślała, że rozmawiam z człowiekiem który po prostu robi sobie ze mnie żarty.
6. Jeśli chodzi o rodzinę to tak, co do znajomych to wie tylko garstka.
7. hmm, co mi się nie podoba? myślę, że najbardziej to limit jeśli chodzi o zdjęcia i wtedy muszę coś usunąć. A podoba mi się to, że ktoś chce czytać to co napiszę
Bardzo dziękuję Nelly za udzielony wywiad.

You Might Also Like

12 komentarzy:

  1. nie ma za co ;3 było mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Blog! Za dobrą pracę i świetnego bloga, wejdź na mojego bloga wikusia013.blogspot.com , a wszystkiego się dowiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wywiad ^^
    I kolejne świetne zdjęcie :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wywiad : DD

    Zapraszam na notkę do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez mam dla Ciebie niespodzianke :) wpadnij do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry wywiad ;) Czytam od jakiegoś czasu twojego bloga i Nelly. Będę wpadać częściej ;>

    OdpowiedzUsuń

Nie promuj się pod postem, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli chcesz - masz do tego specjalną zakładkę.
Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy, za co bardzo dziękujemy.

Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj.
Nie musisz pisać, że obserwujesz, zauważymy to.
I oczywiście, zapraszamy ponownie!