Pierwsza gwiazdka z nami jest...

10:20 Jess ie 36 Comments

Na pewno  pare osób z was kojarzy tą piosenkę.Ale nie o tym.
Pewnie nie możecie się doczekać gwiazdki.Czy u was też przygotowania do świąt idą pełną parą?
Czekaliście na ten dzień od miesięcy,i właśnie-już jutro!
Z racji,że pewnie jutro nie znajdę czasu i nie napiszę do was ,dziś chcę złożyć wam świąteczne życzenia.
Na tę święta życzę wam wszystkiego co najlepsze,
samych piątek i szóstek w szkole,dużo szczęścia,
pomyślności,spełnienia marzeń
i wszystkiego co sobie tylko wymarzycie
Jes sie


You Might Also Like

36 komentarzy:

  1. U mnie też przygotowania idą pełną parą, Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh :D No nareszcie święta =) Nie mogę uwierzyć, że to już jutro ;}

    WESOŁYCH ŚWIĄT

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie również wesolych Świąt!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś specjalnie nie wyczekiwałam tego dnia ;)

    Wesołych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. święta ♥.♥
    wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, tym bardziej, że tata z moim bratem mają urodziny w święta i wszyscy do nas przychodzą w pierwszy dzień świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam z niecierpliwością na jutrzejszy dzień:D

    OdpowiedzUsuń
  9. HO ho hoooo WESOŁYCH ŚWIĄT!<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam święta, bo wtedy wszyscy jesteśmy razem.:D
    WESOLUTKICH ŚWIĄT!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. super ;)
    pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://otiscodzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna notka , wszystkiego najlepszego i udanych świąt ! : ) obserwujemy, napisz na blogu ? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych! I do napisania w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych, wesołych! Zapraszam do mnie na post o świątecznym klimacie :) kingaa-miranda-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. święta to magiczny czas,szkoda,że taki krótki.wesolych swiat

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham święta, wigilię i sylwester ;* ♥

    Otagowałam Cię na aga-lives.blogspot.com przeczytaj notkę winterlicious tag koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku:D Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://anett-monikk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka ładna bombka. :)
    Zapraszam, u mnie notka z odpowiedziami. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wesołych świąt :D

    zapraszam ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie nawet dobrze z przygotowaniami ! wesołych świąt : )

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam na mojego bloga o plotkach gwiazd http://plotkareczki-gwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wesołych Świąt ;p
    Zapraszam http://kershi-kershi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny blog czy byś mogła wejść na mój blog bardzo proszę - przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com a i fajne masz foty pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yyy sorki coś mi się popiepszyło to jest mój blog http://czterylapcie.blog.pl/

      Usuń

Nie promuj się pod postem, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli chcesz - masz do tego specjalną zakładkę.
Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy, za co bardzo dziękujemy.

Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj.
Nie musisz pisać, że obserwujesz, zauważymy to.
I oczywiście, zapraszamy ponownie!