Po dłuższej przerwie...Jestem!

16:05 Jess ie 40 Comments

Właśnie.Obiecałam,że nie zapomnę o was.Dotrzymałąm słowa.Nie mam zamiaru jak na razie odchodzić.A co do zdjęć to aparat dostanę pod choinkę.Strasznie się ciesze.
A właśnie!Zauważyłam że tracimy czytelników!Co się z wami dzieje?
Wpadajcie tutaj częściej.
Nie obiecuję też,że notki będę dodawała codziennie.Nie wykluczone,też że będę potrzebowałą dłuższych przerw.Ale mam nadzieję że chociaż trochę cieszycie się że jestem.Mam rację czy nie?



You Might Also Like

40 komentarzy:

  1. Oczywiście, że ciszymy się, że jesteś! :))
    Zdjęcie bardzo ładne :]

    OdpowiedzUsuń
  2. jak tylko widzę śnieg na zdjęciu to mi ziiiimno! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No już kiedyś pisałaś haha :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię zimy, ale to własnie o tej porze roku powstają najlepsze zdjecia. Pozdrawiam xd

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie ze wrocilas!
    zdjecie jak zawsze mega!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj bardzo się cieszę, no i zdjęcie cudowne.:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zimowy klimat widzę sprzyja :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna fotka :D. Ciesze sie ze nie odeszłaś ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także interesuję się fotografią
    i często wpadam na twojego bloga ^^
    Ja też bym chciała taki prezent pod choinkę ;DD
    Skomentujesz mój najnowszy post?
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny prezent pod choinkę :)
    ładne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też robię sobie przerwy...Ale będzie lepiej. Wierzę w to ;*
    Zapraszam do mnie na nowego posta ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na mojego bloga o życiu dwóch przyjaciółek http://extraordinary-life-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. KONKURS na bloggerkę 2012!

    Chętnie nominuję Twojego bloga do konkursu na najlepszą bloggerkę 2012! Nagrodą jest reklama bloga i nie tylko! Szczegóły: http://hoe-e.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, zapraszam na świąteczny konkurs na moim blogu, do wygrania dowolna bransoletka Who :) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę nowego aparatu ;)
    Mikołaj mógłby po drodze i do mnie wpaść :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. jasne,ze tak ! ciesze sie bardzo,ze zostajesz !!! *-*
    przerwa kazdemu potrzebna !! odpocznij i wrcaj pelna sil i energii !

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie będziemy tu zaglądać!
    Obserwujemy? ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie, że wróciłaś :>

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne zdjęcie i super blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne zdjęcie ;) Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. czekam na dawkę zdjęć gdy odpakujesz prezent! ;))) jak ja uwielbiam śnieg! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Jasne, że się cieszymy! ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. Zimowe krajobrazy są piękne !!!

    Zapraszam na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2012/11/giveaway-konkurs.html Do wygrania 25 voucherów na okulary przeciwsłoneczne, korekcyjne lub zerówki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham zimowe zdjęcia *.*.. Bardzo mi się podoba twój blog..
    Zapraszam również do mnie !

    OdpowiedzUsuń

Nie promuj się pod postem, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli chcesz - masz do tego specjalną zakładkę.
Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy, za co bardzo dziękujemy.

Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj.
Nie musisz pisać, że obserwujesz, zauważymy to.
I oczywiście, zapraszamy ponownie!