Klimatycznie

13:50 Marlena Pyszczek 42 Comments

   Od wczoraj mam już ferie, a razem z nimi- atak choroby. Chciałoby się wyjść na zewnątrz, zrobić zdjęcia, spotkać się ze znajomymi... a tu nici. Niestety, mój kochany pech mnie nie opuszcza. Z tego powodu gapię się tylko na śnieg za oknem i godzinami słucham muzyki. Bo cóż innego robić? Planowałam powrócić do starej pasji- rysowania. Ale nie mam kompletnie weny. Jeśli jednak coś naskrobię, może kiedyś tu zaprezentuję. ;)
Tak przy okazji: czy interesuje Was w ogóle moje pisanie 'o niczym', czy chcielibyście jakieś konkretne tematy wpisów? Mogę się do Was dostosować, jestem otwarta na Wasze propozycje.

Jako, iż nie mam zimowych zdjęć, wstawiam jakieś stare, wygrzebane z archiwum. Mimo ich 'zwyczajności', mają w sobie coś, co sprawia, że oddają wrażenie ciekawych i tajemniczych (bynajmniej dla mnie) i dlatego je lubię.
Pozdrawiam ciepło! :)

   

You Might Also Like

42 komentarze:

  1. Jak dla mnie to możesz pisać o niczym ale od czasu do czasu mogłabyś jakiś tematyczny post dać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia *.*
    ja też mam ferie ;33
    zapraszam na nową notke
    http://madearelifesour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze zdjecie swietne ;3 kolory nadaja niezły klimat

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz naprawdę ogromny talent. Świetne zdjęcia. zapraszam do mnie. pojawił się nowy rozdział ;3 `Nicolle
    ________________________
    showmeyourbarca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym robić tak ładne zdjęcia jak Ty :-)
    Ja też mam ferie. Polecam Ci poczytanie czegoś. :-)
    Zapraszam na wtorkową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kupiłam wczoraj nowe książki i muszę zacząć je czytać ;)

      Usuń
  6. twoje fotki ? ta świeczka i ogien , *.* świetne

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny blog, interesujesz się zdjęciami ja też :)

    obserwuję i liczę na to samo :D
    http://black-and-whitee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piekne, magiczna zdjęcia! łał! jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham klimatyczne zdjęcia, szczegulnie w Twoim wydaniu. Są śliczne, szczegulnie to ze świeczką ♥
    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia! wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no na dworze to za ciekawie nie jest! Szybko wracaj do zdrowia żebyś nie przechorowała całego wolnego! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. może np portery, zdj krajobrazów, warzyw owoców, natury , zwierząt :>


    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia! może spróbuj to teraz narysować? a później dać tak dla porównania? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super zdjęcia! Jaki masz aparat ??
    Życzę zdrowia!!
    http://my--crazy--stories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajęłaś 1 miejsce w konkursie u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia, szczególnie ostatnie ♥

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hey girl..why did you forbid the comments on your new posts?
    Would you mind checking out my blog and maybe following me on gfc as well and maybe on facebook? It would really mean a lot to me :)
    I'll be deffinitely visit your blog in the future soon :)
    Greatings from Sarajevo <3
    Lejla :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne zdjęcia, masz ogromny talent!;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze zdjęcie mnie oczarowało! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. B. ładne zdjęcia Moje ferie już się skończyły. Obecnie choruję :(

    :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nominuję Cię ;)
    http://inaczejznaczypomojemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. drugie zdjęcie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsze zdjęcie jest wyjątkowo ładne *.*

    OdpowiedzUsuń

Nie promuj się pod postem, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli chcesz - masz do tego specjalną zakładkę.
Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy, za co bardzo dziękujemy.

Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj.
Nie musisz pisać, że obserwujesz, zauważymy to.
I oczywiście, zapraszamy ponownie!