Powrót zimy & powrót Jess ie

14:36 Malire 75 Comments

Hej. 
Już za tydzień mam ferie, nie mogę się ich doczekać. Mam już jakieś plany, ale nie wiem co z nich wyjdzie.  
Zima wróciła chyba na dobre. W moich stronach od kilku dni leży pełno ściegu i coraz go więcej. 
Jak możecie też zauważyć doszła nowa redaktorka, która według mnie bardzo dobrze się spisuje. Witamy! 
W nasze skromne progi powróciła również Jess ie. Wyjaśniłyśmy sobie wszystko i już jest okej. 
Osobiście moje notki przechodzą kryzys, bo nie mam pomysłów co mogę pisać. Może wkrótce się to zmieni. 
Póki co, wszystkim Wam życzę udanej zabawy w zimowym pejzażu. 




You Might Also Like

75 komentarzy:

  1. Ja to ferie mam dopiero chyba 8 lutego :/
    Odpocznij w ferie! :)

    Dziękuję za odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No u mnie jeszcze ferii nie ma, ale dziękuję i wzajemnie. :)
    http://especialbloggerlena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. feriwe z atydzień.../ Ja już mam.. WOOHOO!!!!
    TAAAK!
    Śliczne zdjecia. :p
    jak mas zczas, to wpadnij. Opublikowałam fajen zdjecia z ferii. :p
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zdjęcia ;P
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia cudowne, niestety nie mam ferii :< Jeszcze 2 tygodnie :<
    Zapraszam na poniedziałkowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia
    cudowny blog ;)

    Zapraszam na konkurs!
    Do wygrania biżuteria ;)
    Warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia, od razu śnieg wydaje się milszy;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalne zdjęcia ,ale ładne :3 Ja nie wiem kiedy mam ferie XD jak mi powiedzą to fajnie :D obserwuję
    zapraszam do mnie :3 http://amazinglifebyjulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne foteczki <3
    A u mnie dopiero w lutym ferie :c 13 lutego chyba :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog. Zaobserwowałam i liczę na rewanżyk.

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie mega duzo sniegu ;o

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bardzo się cieszę z powrotu zimy;)
    jest pięknie
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. super, ja dopiero mam ferie 11 lutego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne zdjęcia :)
    ja mam ferie już teraz : )

    OdpowiedzUsuń
  15. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy te zdjęcia są twoje? ;)
    Bo są naprawdę piękne ;)
    Czekam na kolejny post ;*
    Pozdrawiam Kaja i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak moje - dziękuję .
      Zazwyczaj na blogach o fotografii są zdjęcia własnego autorstwa xD
      Oczywiście wejdę do Ciebie,

      Usuń
  17. sliczne zdjęcia, trudno jest zrobić ładne zdj. płatkom śniegu , brawa dla ciebie!
    ja tez mam ferie za tydzień z kawałkiem ;)

    http://beautiful-end-of-everything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne zdjęcia :D
    cieszę się z powrotu Jess ie :)
    ja jeszcze miesiąc do ferii czekam ..
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nominuję Cię do Liebster Awards! Wpadnij i dowiedz się więcej! crazy-among-us.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia !

    obserwuję i liczę na to samo u mnie ^^

    only-colors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny blog. Chyba najlepszy jaki dotąd widziałam :) Gi <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja chyba dopiero w lutym będę miała trochę wolnego od uczelni;(

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia . Proszę skomentuj moją nową notkę : http://klaudussia-hehe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie tez już przez kilka dni pełno śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne zdjęcia :)

    Dziękuje za komentarz :)
    + dziękuje za miłe słowa ;*
    Zapraszam ponownie.
    Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę Ci udanych ferii. Zdjęcia genialne!

    OdpowiedzUsuń
  27. akurat mam ferie, ale wolałabym mieć je później - nie zdążyłam się "zmęczyć" szkołą po świątecznej przerwie :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja już mam ferie, ale nie mam żadnych planów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj tak, zima powraca. Podobno ma być taka mini epoka lodowcowa. Fajnie, że Jess ie wróciła. Drugie zdjęcie wyszło najładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ty robisz te zdjęcia ? : oooo
    świetne są ! *-* uwielbiam takie blogi : ))
    + obserwuję

    http://we-were-born-to-diie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne te zdjęcia ! Właśnie takie lubię ; *

    OdpowiedzUsuń
  32. ja nawet nie wiem kiedy mam ferie, wiem tylko że mamy jako ostatni ;p i w sumie wydaje mi się ze tak jest najlepiej ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  34. Ja już mam ferie i się z tego niezmiernie cieszę. :D
    Fajny blog, obserwuję.
    Zapraszam do mnie: dizajer.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  35. piekne zdjęcia;)

    pozdrawiam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. u mnie troche odwilżowo :D

    OdpowiedzUsuń
  37. podoba mi się wygląd bloga, jak tylko znajdę wolną chwilę to zabiorę się za czytanie ;) dam znać co i jak... ^^ Teraz chciałabym zaprosić cię do mnie ;) http://hope-love-truth.blogspot.com/ pojawił się prolog, może cię zainteresuje. xx

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne są te zdjęcia♥
    Zapraszam do mnie bloga i do wzięcia udziału w moim konkursie na blogu; )
    http://sitemodelslovemodels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też niestety jeszcze nie mam ferii :< A zdjęcia są śliczne :)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ps. Zapraszam na konkurs fotograficzny do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawe zdjecia. Ja dzisiaj roobilem kilka zimowych zdjec : )

    OdpowiedzUsuń
  42. ja chcę wiosnę :) ale fajnie Wam z tymi feriami :) mam nadzieje,że spędzisz miło wolny czas!

    OdpowiedzUsuń
  43. super zdjęcia i super blog. :)
    zapraszam do mnie
    myotherlife.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. B. ładne zdjęcia : )
    Zapraszam do siebie - littlestocks.blogspot.com
    + dodałam się do obserwatorów :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny blog :o ja jeszcze nie mam ferii :( muszę czekać do 8-ego lutego :P
    obserwuję + zapraszam do mnie : timetalllin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny post . Widać ,że w prowadzenie bloga wkładasz całe serce ♥ ! Przeurocze zdjęcia . ;)
    http://mietowetrampki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Swietny blog. Widać, że lubisz robić zdjęcia. Są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  48. ja już mam ferie :D



    http://sara-brych.blogspot.com/ <- zapraszam do obserwowania mojego bloga, dopiero zaczynam :)!

    OdpowiedzUsuń

Nie promuj się pod postem, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli chcesz - masz do tego specjalną zakładkę.
Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy, za co bardzo dziękujemy.

Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj.
Nie musisz pisać, że obserwujesz, zauważymy to.
I oczywiście, zapraszamy ponownie!