Wybory miss organizowane przez Su Shan.

14:30 Su Shan 84 Comments

            Najpierw bardzo bym chciała Was przeprosić za to, że nie dodałam tego wpisu wcześniej. Wiem, że mówiła iż pojawi się po napisaniu mojej ostatniej notki, ale tak się złożyło, że nie znalazłam kompletnie czasu. 
            No, przejdźmy do rzeczy. Poniżej będzie wstawione kilkanaście zdjęć dziewczyn, do których będą dopasowane numerki (pod zdjęciem, obok ich opisu). Natomiast Wy wybierzecie też najładniejszą, dodając w komentarzu jeden z numerków. Proszę, żeby był to tylko jeden, nie więcej. Konkurs trwa do najbliższego piątku, czyli 1 stycznia. PISARKI PRZEZ-ŚWIAT-Z-APARATEM! Bardzo bym prosiła, abyście i Wy oddały głos, oraz nie dodawały notek do ustalonej daty zakończenia konkursu. Z góry dziękuje. 
            Jeśli ktoś ma jakiejś zastrzeżenia, to już mówię, że te dziewczyny zgodziły się, aby ich zdjęcia były tu dodane, oraz abyście na nie głosowali. 
     Jeśli jesteś jedną z uczestniczek takowego konkursu, a wygrasz go zostaniesz przeze mnie powiadomiona, oraz nagrodę i resztę ustalimy prywatnie. 
           Rozumiem, że możecie mieć problem z wyborem "tyj jedynej", bo każda jest naprawdę ładna, ale proszę wybierać obiektywnie, nie po znajomości. 

1. Ola, 13 lat ---> lilianka-blog.blogspot.com

2. Miśka, 16 lat---> misiayou97.blogspot.com
3. Dorota, 16 lat---> karmeloveciasteczko.blogspot.com
4. Kasia, 16 lat---> readallaboutyou.blogspot.com
5. Agata, 15 lat---> onedreamoneway.blogspot.com
6. Julia, 17 lat---> juliiandjulii.blogspot.com
7. Ola, 13 lat---> olcie323.blogspot.com
8. Ola, 13 lat---> olcie323.blogspot.com
9. Julia, 17 lat---> eliasjull.blogspot.com
10. Ewelina, 17 lat---> z-usmiechem-stawiam-kolejny-krok.blogspot.com
11. Tosia, 12 lat---> lawerol.blogspot.com
12. Monika, 17 lat---> moniczysko.blogspot.com
             To wszystkie uczestniczki. Zapraszam do głosowania!

You Might Also Like

84 komentarze:

  1. Ja głosuję na 9- Julię : )

    OdpowiedzUsuń
  2. 1,6,8 sloczne!:)

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA!:)♥

    fighting-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudny wybór,ale jednak decyduję się na nr 9.
    Wszystkie jesteście bardzo ładne,ale musiałam wybrać jedyną.

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 albo 6 :)

    Nie umiem wybrać, sory ;c

    Ale tak to wszystkie są ładne na swój sposób ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. 6 :)
    + nowa notka - http://tanecznedusze.blogspot.com/2013/01/afw-store.html
    + Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurzce... nikt na mnie nie glosuje... :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na losowanie na moim blogu z okazji 100 obserwatorów! ;) To dla mnie na prawdę bardzo ważne!!! ;) :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże jakie one są ładne !! *.*


    zapraszam do siebie ja zaobserwuję ciebie i ty jeśli chcesz też mnie możesz ;)
    http://black-and-whitee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. 12, chociaż każda jest śliczna na swój sposób. ;)
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam:
    http://peerfectstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Każda jest śliczna. Szkoda, ze nie zdążyłam zagłosować. No cóż, czekam na wyniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybieram Julię z numerem 6. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Każda ma w sobie coś ładnego :D. Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie ładne,ale stawiam na 10.

    OdpowiedzUsuń
  14. 6 :DDDD
    Zapraszam na nowego posta <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie są śliczne ;)
    Ale jak mam wybrać jedną to wybieram "1. Ola, 13 lat ---> lilianka-blog.blogspot.com "
    To był ciężki wybór, bo dziewczyny są bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam żadnej z dziewczyn więc będzie mi łatwiej być obiektywną;) 12

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie sposób wybrać jednej, wszystkie są ładne.:)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. oczywiście, że 7 :) jest śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 6 :) Trudny wybór, bo ostatnia dziewczyna też jest naprawdę śliczna :0

    OdpowiedzUsuń
  20. 6. :)
    Zapraszam :http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładne dziewczyny :)
    głosuję na 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystkie śliczne, ale mój głos oddaję na 6. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 12
    zapraszam: http://opowiadanieonedirection1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. 9! Zapraszam: http://mylifewerkad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakbym miała wybierać po wyglądzie to 6! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oooo O_O My ♥

    Pozdrowionka : )

    http://olcie323.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zastanawiałam się między 6, a 9 , ale chyba raczej 9 :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Kasieńka-4 :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. Ja? Gdzie tam, tylko bym się uniżyła przy nich swoją "urodą".

      Usuń
  30. nr 6, jest przepiękna ; o

    OdpowiedzUsuń
  31. 9. Julia, 17 lat---> eliasjull.blogspot.com

    Pozdrawiam,
    KAMSON.pl
    KAMILPIECIUL.COM

    OdpowiedzUsuń
  32. hm... ciężki wybór zastanawiam się między 6 i 12 hm...
    no dobra wybieram 12 Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  33. 1 lub 6 albo 11 ... sama nie wiem ! trudny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  34. zapraszam na konkurs, gdzie do wygrania dowolne buty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. 12 :D wiem...już po fakcie :P

    OdpowiedzUsuń
  36. ja bym zagłosowała na 6, 12

    OdpowiedzUsuń
  37. Konkurs dobiegł końca , dlatego też zablokowałam możliwość komentowania .

    OdpowiedzUsuń