L'amour a Paris

18:17 Jess ie 36 Comments

Dzis są walentynki.Wiem ,że nie wszyscy je lubią,a to pewnie dlatego,że nie mają swojej drugiej półówki i zazdrośczą innym. Mi jakoś walentynki nie sprawiają jakiegoś specjalnego nastroju.Ale wiadomo jak dostaniesz jakąś walentynkę w szkole to od razu pojawia się uśmiech na twarzy.Ja dostałam aż trzy,a może tylko?
To miłe jeżeli ktoś cię lubi i o tobie pamięta.
Zawsze towarzyszy mi to uczucie patrzę na kartkę i się uśmiecham.
Przyznam się,ja też w tym roku wysłałam kilka kartek i być może sprawiłam innym przyjemność:)



A wy ile dostaliście walentynek,a może komuś wysłaliście?

You Might Also Like

36 komentarzy:

  1. Jedną wielką BIG kartkę tylko ;p;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie dostałam żadnej :). Pozdrawiam i zapraszam: lavender-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dostałam 1 w poniedziałek od brata koleżanki (ma 7 lat), słodko :) heehh <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektórzy nie lubią walentynek, ale to nie jest spowodowane zazdrością ;]
    Ja dostałam 8 + kilka nie przeszło szkolnej cenzury, dlatego otrzymałam słownie >.<
    Ps. ładne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie dostałam żadnej walentynki,bo mam ferie,a jak w szkole były walentynki w tamtym tygodniu to mnie nie było xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie dostałam żadnej ;<

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dostałam żadnej i też nie wysyłałam ; )

    http://my--crazy--stories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałam i wysłałam :3
    Zapraszam na czwartkowego posta <3

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wysyłałam, nie dostałam, ale sądzę, że to przyjemne święto dla zakochanych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za walentynkami, właśnie w ten dzień pokłóciłam się z najważniejszą osobą, nie zazdroszczę nikomu.
    Zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam ferie i kartek nie było :P

    OdpowiedzUsuń
  12. My przez to że ferie nie mieliśmy organizowanych walentynek, bo tak to też była by poczta walentynkowa, więc nie dostałam kartek. Jedynie spotkałam się z moim chłopakiem i dostałam róże, a ja dałam mu ramkę z naszym zdjęciem. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się w kartki nie bawiłam : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w szkole też zawsze dostawałam walentynki. Miłe to było:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy blog. Będę wpadać tu częściej.
    Ja nie dostałam walentynki. Nie lubię tego święta. Nie obchodzę i NIKOMU NIE ZAZDROSZCZĘ.
    Jeśli masz ochotę to i ty wpadnij do mnie. Pozdrawiam.
    http://namuzowani.blog.onet.pl/
    http://true-villain.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. walentynki są do dupy :c


    zapraszam na : eliandelizabeth1.blogspot.com

    pozdraawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. ja dostałam jedną walentynkę, bo mam jednego chłopaka :))))

    OdpowiedzUsuń
  18. dal mnie walentynki to dzien jak codzien;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja dostałam 2 ; )
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  20. Chcesz być informowana o nowościach na Namuzowani?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nie obchodzę walentynek :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja dostałam tylko od chłopaka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. To bardzo sympatyczne święto :)


    Pozdrawiam,
    KAMSON.pl
    KAMILPIECIUL.com

    OdpowiedzUsuń
  24. nie przepadam za walentynkami choć mam chłopaka. :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Dałam 4 , wysłałam 3 .
    Pozdrawiam .

    ania-milena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie promuj się pod postem, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli chcesz - masz do tego specjalną zakładkę.
Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy, za co bardzo dziękujemy.

Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj.
Nie musisz pisać, że obserwujesz, zauważymy to.
I oczywiście, zapraszamy ponownie!