Warszawa

15:19 Jess ie 10 Comments

Tak,tak. Byłam w Warszawie ,więc wygrała Zwariowana Claudiaa. Proszę ,abyś skontaktowała się ze mną przez e-mail w sprawie baneru i reklamy.
Na zdjęciu było Centrum nauki Kopernika. Szczerze mówiąc zaskoczyły mnie te wszystkie eksperymenty ,które się tam znajdowały. Było świetnie ,ale szkoda ,że i tak wszystkiego nie zdążyliśmy obejść.
Mam jeszcze zdjęcia kilka innych zdjęć ,ale dzisiaj pokaże wam stadion narodowy ,ponieważ w centrum nauki zdjęcia robiła koleżanka swoim aparatem.





You Might Also Like

10 komentarzy:

  1. Byłaś w warszawie? Ale czad. ja to tylko pomarzyć mogę...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja byłam 2 razy, wspaniałe miasto ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chcialbym kiedys zobaczyc ten stadion

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie zapraszam do mnie na konkurs z nagrodami.
    http://wizia-wiziaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłam rok temu :). Świetne fotki!
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach to moje śliczne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. odpisze mi ktoś na pocztę w sprawie współpracy? natika454@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia , blog również świetny : ) to mój blog http://swwagiie.blogspot.com/ : *

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ci dobrze, sama chętnie pojechałabym do Warszawy ;d
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie promuj się pod postem, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli chcesz - masz do tego specjalną zakładkę.
Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy, za co bardzo dziękujemy.

Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj.
Nie musisz pisać, że obserwujesz, zauważymy to.
I oczywiście, zapraszamy ponownie!