Rok bloga!

12:32 Jess ie 16 Comments

Co prawda ten rok był wczoraj ,ale w wakacje nie mam możliwości codziennie pisać na blogu ,więc już na samym początku przepraszam za moją długą nieobecność. Od razu mówię ,że żadnych zdjęć jeszcze nie wgrałam do komputera ,ale mamy dużo do nadrobienia. No i tak jak obiecałam za jakiś czas będzie konkurs. Sama nie wiem co jeszcze będzie nagrodą ,ale jakiś konkurs na pewno zrobimy.
A tak w ogóle był ktoś z was na " Lato Zet i Dwójki" w Słubicach. Ja byłam i było super:) Szczegółowo opisze wam w kolejnej notce ,której możecie się spodziewać nie szybciej niż w czwartek.

You Might Also Like

16 komentarzy:

  1. Gratuluję i mam nadzieję, że zostaniecie z nami jeszcze długo! Czekam na relację :)
    Pozdrawiam
    Zwariovana

    OdpowiedzUsuń
  2. to gratulacje i oby tak dalej! :)
    Zapraszam do nas , zaobserwujesz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo gratuluję :)
    to założyłaś bloga w czasie podobnym jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.ermail.pl/klik/Vn9XZWsM

      Usuń
  4. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga.
    Ja niestety nie wytrwałam tyle z Wami z własnych powodów, ale pamiętam o całej ekipie. :D
    A więc - Najlepszego i pozdrawiam wszystkich dotychczasowych redaktorów. :D
    Wytrwałości.


    // Blogerka.08

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chce mi się logować , dlatego z anonima. :D

      Usuń
  5. Ja też niedawno obchodziłam rok bloga. Życzę wszystkiego naj.! I samych sukcesów związanych z blogowaniem.!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój rok bloga będzie dopiero w październiku hihi :DD
    Zapraszam na nowego posta :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Naj.! I dalszego rozwijania się bloga ;)
    Zawsze chętnie na niego wpadam.. chociaż ostatnio jakoś mam mniej czasu :(

    Pozdrawiam

    http://zznastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. [ SPAM ]Chcesz posłuchać muzyki, ale nie wiesz jaka jest dobra? Zapraszam: http://recenzje-piosenek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.ermail.pl/klik/Vn9XZWsM - zapraszam, naprawdę warto, nie pożałujesz :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje rocznicy.:)
    Przejrzałam zdjęcia i masz na profilu bardzo świetnie.
    Nie mogę do żadnego nawet sie przyczepić a słynę z tego;)
    Powodzenia w dalszym tworzeniu bloga

    OdpowiedzUsuń

Nie promuj się pod postem, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli chcesz - masz do tego specjalną zakładkę.
Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy, za co bardzo dziękujemy.

Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj.
Nie musisz pisać, że obserwujesz, zauważymy to.
I oczywiście, zapraszamy ponownie!