Kartka urodzinowa dla Oliwii

15:24 Jess ie 44 Comments

Chciałabym poinformować was o akcji wysyłania  kartek urodzinowych dla Oliwii. Może słyszeliście o tym w wiadomościach. Dziewczynka jest chora na białaczkę i marzy o dostaniu dużej ilości  kartek. Wysłanie kartki dużo nie kosztuje. Można ją zrobić samemu lub kupić. Bardzo was o to proszę , spełnijmy jej marzenie. Wiem, że to nie jest odpowiednia tematyka bloga do takich spraw, ale pomóżmy ją uszczęśliwić!


(Uzupełnienie posta od Happiness.)
Adres, pod który można wysyłać urodzinowe kartki:
Oliwia Gandecka
ul. M.C. Skłodowskiej 11/26
65-001 Zielona Góra

Więcej informacji na egarwolin.pl

You Might Also Like

44 komentarze:

  1. słyszałam juz o tej akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też już słyszałam o tej akcji i planuję wysłać jej tą kartkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w szkole wszyscy robią kartki dla Oliwki <3 Biedna mała spełnijmy jej marzenie! :3

    http://zuuza-zuzaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszłam o tym, ale wspaniała akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna akcja:)
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. już wysłałam jej 4 kartki i pluszaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Akcja bardzo fajna, pomogę :)
    Sam post jednak beznadziejnie i nudnie napisany, zresztą jak zawsze u ciebie.Blog trzyma klasę, a ty go psujesz. Przykro mi to pisać,ale jesteś po prostu słabą blogerką. Nie nadajesz się do tego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzupełnienie- Inne redaktorki jednak piszą dobrze

      Usuń
    2. Oczywiście każdy ma.swój gust jednak to jest tylko uzupełnienie do poprzedniego postu, więc nie rozumiem dlaczego te oskarżenia ? Happiness pisze bardzo dobrze, więc podaj sensowny powód dlaczego tak sądzisz ? :)

      Usuń
    3. Chodziło o Jessie...

      Usuń
  8. Jaki śliczny wygląd bloga <33

    A róża the best!

    http://modo-maniaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wspaniała akcja. Chyba też wyślę. ;** Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też miałam dodać o tym informację na blogu, bo sama chciałam taką kartkę wysłać :) Byłam dziś w galerii, oglądałam karteczki urodzinowe, ale niestety żadna nie przypadła mi do gustu. Znajdę chwilkę i zabieram się za robienie własnoręcznej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniala akcja. wezme w niej udzial

    OdpowiedzUsuń
  12. wziełam w niej udział :)
    zapraszam na konkurs, wystarczy zlajkować :)
    www.estiine.blogspot.com
    do wygrania bluza Brooklyn

    OdpowiedzUsuń
  13. mówisz, ze nie jest to odpowiednia tematyka bloga? bez przesady, od czasu do czasu mogą pojawiać sie takie posty, tym bardziej, ze rozgłoszenie tej akcji w pewien sposób pomoże tej dziewczynce.

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o tym i jakoś ciągle zapominam, aby wysłać. A teraz już mi zostało naprawdę niedużo czasu. Musze jutro coś wykombinować! Wspaniała inicjatywa swoją drogą, dla kogoś to nie jest zbyt wielki wysiłek, a dla dziewczynki duża radość.

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o tej akcji. Moja kuzynka razem z koleżankami ze swojej klasy też wysyła jej list. Tylko że one te kartki robią na kółku plastycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. such a nice post. you are great. Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja gdzieś słyszałam, że ona nie wie o tych kartkach, to ma być niespodzianka podobno :D
    poczytajcie :* http://www.photoblog.pl/dlasandrusi/159016397/radosc-oliwii.html

    OdpowiedzUsuń
  18. piekny gest z twojej strony,ze o tym piszesz :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne ;)
    dream-berry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam o tym. Nawet był u nas Specjalny Apel by poinformować o tym całą szkołą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. coś słyszałam o tym ;)
    Miło, że pomagasz :3
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna inicjatywa z tym kartkami :)
    obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  23. Słyszałam już o tej akcji :) To bardzo miły gest, a jeśli każdy wyśle taką kartkę - wielkie szczęście.
    Tak trzymać :)
    Świetny blog, bardzo ciekawe notki i świetne zdjęcia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. O akcji słyszałam, dobrze że jest tak nagłaśniana, bo warto pomagać :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna akcja :)
    robisz naprawdę cudowne zdjęcia ! :)
    no i masz świetnego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuję :* skąd brałaś szablon na bloga kochana? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny pomysł z tymi kartkami.
    Masz cudownego bloga, bardzo ładne zdjęcia. Jaki masz aparat? Ja planuję zakup FijiFilm FinePix S8200 jak myślisz, dobry czy nie?

    Obserwuję i liczę na to samo.
    http://sweetdreams121.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Very nice post. Great. Can we follow each other? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna akcja! Gratuluję rozumu temu kto ją stworzył!
    Naprawdę warto podarować odrobinę szczęścia drugiej osobie!
    Na pewno się przyłączę :* Dzięki za informacje!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń

Nie promuj się pod postem, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli chcesz - masz do tego specjalną zakładkę.
Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy, za co bardzo dziękujemy.

Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj.
Nie musisz pisać, że obserwujesz, zauważymy to.
I oczywiście, zapraszamy ponownie!