Owoce

18:58 Jess ie 32 Comments

Ostatnio były róże no ,więc dzisiaj będą owoce. Tak, tak zdjęcia z wakacji ,ale według mnie całkiem niezłe.
Ale to wasze komentarze się liczą . Ostatnio było ich aż 76! Dajecie mi sporo motywacji do dalszego pisania i robienia zdjęć. No ,ale o owocach. Ostatnio postawiłam na dużą dawkę owców zamiast słodyczy . Na razie nie jestem przekonana do suszonych kiwi i bananów ,ale te nie suszone są OK.
Nie będę się rozpisywać ,bo jestem właśnie w trakcie pisania ,a właściwie przepisywania dłuuugiego listu na polski.






You Might Also Like

32 komentarze:

  1. Mmm aż nabrałam ochoty na te pyszności <3 Bardzo ładne zdjęcia :)
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj chyba zrobiłam się głodna :) http://kolorowozakreceni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice blog you have...wanna follow each other?
    please follow with GFC, just leave me a comment and I'll follow u back!
    Nameless Fashion Blog
    Nameless Fashion Blog Facebook page

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnie zdjęcie malinki, najlepsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. maliny <3
    przez ciebie zrobiłam się głodna :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia śliczne ^^ Szczególnie te z truskawkami :) Tez powinnam zamienić słodycze Na owoce ale trochę będzie mnie to silnej woli kosztowało ( o ile można tak po polsku powiedzieć xD) pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem ładne, podobają mi się zdjęcia z wpisu na samym dole strony. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia !
    Mmm truskaweczki ;3
    Ja też powinnam przestać jeść słodycze xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta ostatnia malinka jest śliczna, uwielbiam rozmyte tło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog, ciekawie piszesz :] Owocki z własnego ogródka...?

    W tym momencie stałaś się dla mnie kolejną inspiracją ;) Oczywiście obserwuję :D

    Pozdrawiam
    TheKatin
    thekatinn@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia! ;)
    http://qkajusia-pullip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, aż zachciało mi się takich pysznych owoców :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, przyznam, że narobiły mi smaka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego, jak wielkiego smaka na malinki mi zrobiłaś <3 !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pokusa!!!!!
    Oj.... zjadłabym tak prosto z krzaczka.... i malinki... i truskaweczki.... ech....



    A tymczasem zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu... http://otulona-zapachem.blogspot.com/2013/09/niespodzianka-dla-was-kochani.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Truskawki.. maliny.. jaa.. *.* jadłabym <3

    OdpowiedzUsuń

  17. love it !

    ♥ ♥ ♥ ♥

    w wolnej chwili zapraszam do obserwacji mojego bloga (odwdzięczę się).

    www.senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia , aż mam ochotę na truskawki :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe zdjęcia - jadłabym ;3 Ale mi zrobiłaś smaka ;) Uwielbiam owoce, w przeciwieństwie do warzyw.

    Zapraszam do siebie - zaobserwujesz? skomentujesz? :)
    http://carollyns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne zdjęcia! Ja też stawiam na owoce zamiast słodyczy :)
    Pozdrawiam
    Zwariovana

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia !:)
    uwielbiam owoce, mogłabym je jeść i jeść :))

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie promuj się pod postem, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli chcesz - masz do tego specjalną zakładkę.
Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy, za co bardzo dziękujemy.

Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj.
Nie musisz pisać, że obserwujesz, zauważymy to.
I oczywiście, zapraszamy ponownie!