Pierwsza uwaga

14:33 Jess ie 25 Comments

Dzisiaj dostałam  pierwszą uwagę. No szczerze mówiąc trochę się przejęłam ,ale już na to nic nie poradzę.
A była ona za gadanie i niby "przeszkadzanie " w prowadzeniu lekcji na fizyce. Teraz mam tzw. focha na panią i przez najbliższe lekcje nie mam zamiaru się do niej odzywać , bo jest parę takich osób którym należałaby się uwaga ,ale oczywiście pani wstawi zawsze mi. Zobaczymy co jeszcze na to nasza pani wychowawczyni. Pewnie trochę pogada i to tyle. Może niektórzy z was nie popierają tego co wyżej napisałam no ,ale trudno.







You Might Also Like

25 komentarzy:

  1. Och, współczuję. U mnie w szkole też nauczyciele wstawiają komuś uwagę niesłusznie... ;)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w szkole pani od chemii także jest straszna: jak się odwrócisz do tyłu to masz przerąbane na zawsze :/
    Piękne zdjęcia ;-)
    http://qkajusia-pullip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! Foch forever na nauczyciela... :D Ja też mam strasznego nauczyciela od fizyki... Będzie dobrze!
    Pozdrawiam
    Zwariovana

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj zawsze musi być ten 1. raz :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kwiaty. Ja jeszcze nie mam uwagi.
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ahh te uwagi..
    śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, współczuję. ;// Piękne zdjęcia. <33 Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. boże... jak ja nienawidze takich nauczycieli, którzy zawezmą się tylko na kilka osób, a innym odpuszczają ;c
    Śliczne zdjęcia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Głowa do góry, nie przejmuj się uwagą. ;)
    Piękne kwiaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię oglądać Twoje zdjęcia cieszę się że odnalazłaś swoją pasję trzymam za Ciebie mocno kciuki ;)

    http://dream-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja naszczęście jeszcze żadnej nie mam, ale pewnie bez uwag się nie obejdzie.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja cie rozumiem też dostaję uwagi niby że przeszkadzam a ci którzy też gadają ale pani ich lubi są jakby traktowani ulgowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś będziesz się z tego śmiała :) uczeń z uwagami to najlepszy uczeń!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia,szczególnie dwa ostatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Foch na nauczyciela? Też mi się zdarza :P Ostatnio wkurzyła mnie babka od pod.przed, bo miałam jeden tyci błąd i postawiła mi 4 na sprawdzianie -.- Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwag za przeszkadzanie w lekcji miałam zawsze dużo;p

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia!
    może obserwujemy? daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjecia. Ach te uwagi. No i te fochy na nauczycieli- Znam to aż za dobrze
    http://rose-in-the-dark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie pokazujesz świat, fajny blog,obserwuję
    madziora76blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Heh ja jeszcze nigdy nie miałam uwagi xd tylko upomnienia się zdarzały ;P
    Śliczne zdjęcia ;* Ostatnie bardzo mi się podoba ^^
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie promuj się pod postem, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli chcesz - masz do tego specjalną zakładkę.
Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy, za co bardzo dziękujemy.

Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj.
Nie musisz pisać, że obserwujesz, zauważymy to.
I oczywiście, zapraszamy ponownie!