Powrót

16:54 Jess ie 7 Comments

Witam Was kochani!
Sama nie mogę uwierzyć w to, że wróciłam. Od mojego ostatniego wpisu minęło prawie 2,5 roku. Wiele się u mnie zmieniło. Oczywiście są to zmiany na plus :)
Do powrotu zainspirowała mnie inna blogerka, która zaczynała tak jak ja - ze słabym aparatem(mam już nowy, ale nie lustrzankę).
Na przestrzeni tych kilku lat doszłam do wniosku, że moje zdjęcia są przeciętne i takie będą. Nie jestem fotografem. Może amator to nawet za dużo powiedziane. Mimo wszystko uważam, że zdjęcia to nieodłączny dodatek do tekstu.
Myślę, że zostali jeszcze jacyś wierni czytelnicy.
A jeśli nie to zrobię wszystko co mogę, aby jakoś rozkręcić bloga "na nowo". Z reguły to taki słomiany zapał, ale nie tym razem.
Dodam kilka zdjęć, żeby lepiej czytało wam się tą notkę.
Jak widzicie nie ma w nich nic specjalnego :)
Proszę Was, jeżeli już tutaj jesteście to zostawcie jakiś komentarz, bo chcę wiedzieć czy ktoś jeszcze czyta tego bloga.









You Might Also Like

7 komentarzy:

  1. Cudowny post :) śliczne zdjęcia!
    zmiloscidozdjec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne miejsce !
    Obserwuję :D
    http://juliaobi.blogspot.com/2016/01/snow.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia :) chciałabym robić takie
    obserwuję i liczę na rewanż ;)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :) fajnie, że wróciłaś do blogowania :)

    http://bynola.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia nie muszą być najwyższej klasy ;) Najważniejsze, żeby były twoje. Te mi się bardzo podobają!

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK
    *Biorę udział w konkursie na Blog Roku, zachęcam do głosowania ;)*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Przy okazji chętnie obserwacja za obserwację :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia życzę w dalszym blogowania i radości z tego, oraz dużej ilości czytelników :)

    OdpowiedzUsuń

Nie promuj się pod postem, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli chcesz - masz do tego specjalną zakładkę.
Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy, za co bardzo dziękujemy.

Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj.
Nie musisz pisać, że obserwujesz, zauważymy to.
I oczywiście, zapraszamy ponownie!