Witajcie.

16:02 Jess ie 23 Comments

Tak jak obiecałam jestem! Ze względu na to, że tego bloga czytają jeszcze jakieś osoby postanowiłam napisać kolejnego posta. Tym razem zdjęcia były zrobione dość szybko, więc jakość też nie jest najlepsza. Czemu na szybko? To trochę dłuższa historia, ale głównie chodzi o to, że mój aparat chyba już wariuje.
Tak czy inaczej wracając do tych zdjęć, żeby ktoś nie myślał, że wychodzę w Vansach na dwór. Niestety nie, ale bardzo chciałabym móc w nich wyjść. Myślę, że sobie jeszcze trochę poczekam, bo codziennie pada śnieg, a później świeci słońce. Mam naprawdę dość zimowych ubrań i zdecydowanie wolę te wiosenne. Miejmy nadzieję, że  niedługo się to skończy. Wraz z moimi urodzinami zawita do nas kalendarzowa wiosna :)





Jeżeli macie jakieś pomysły co chcielibyście zobaczyć na moich zdjęciach ( co mam wam pokazać) piszcie śmiało :)

You Might Also Like

23 komentarze:

  1. Również mam nadzieję, że niedługo nadejdą wiosenne dni
    Pozdrawiam :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta ciągła zmiana pogody czasem już naprawdę przytłacza. Z niecerpliwością czekam już na wiosnę, aby przestać nosić już te ciężkie buty i kurtki. Ładne to ostatnie zdjęcie! Ja nabardziej lubię ootd, także czekam !

    melassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh, oby lato przyszło jak najszybciej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już czekam na wiosnę. Mam już dość zimna. Piękne zdjęcia ;)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna obudowa :)! U mnie dziś cały dzień słoneczko, jednak nie zmienia to faktu, że i tak było zimno!

    OdpowiedzUsuń
  6. nice blog, like it! :) I follow you :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  7. Och jak mi tęskno do ciepła :( ALe u mnie przeważnie zimno :( p.s fajny coverek na iphona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również z utęsknieniem czekam na wiosnę <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne etui masz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. od razu rzuciła mi się w oczy obudowa telefonu;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam kompletnie dost tej zimy,wieczorem kładę się spać z myślą że już świeci słoneczko,taka mega chęć do czego kolwiek.. I to okropne uczucie gdy wstajesz a tu śnieg..:/

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja właśnie mam odwrotnie chcę jeszcze trochę zaczerpnąć zimy! ♥
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  13. robisz piękne zdjęcia, przy okazji zapraszam do mnie przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiosna jest tuż tuż, już miałam niedawno przyjemność robienia zdjęć przebiśniegom i krokusom.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny case na telefon! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia , mam te same vansy#:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widze, że mamy taki sam styl ubierania ;) Hihih

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiosna - już się nie mogę doczekać! W końcu będzie można się lekko ubrać
    Mój Blog
    Nowy dział na blogu

    OdpowiedzUsuń
  19. To są majtki Calvin Klein *_*? Mów szybko, gdzie je dorwałaś :)!
    Pozdrawiam,

    http://lavvenderlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie promuj się pod postem, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli chcesz - masz do tego specjalną zakładkę.
Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy, za co bardzo dziękujemy.

Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj.
Nie musisz pisać, że obserwujesz, zauważymy to.
I oczywiście, zapraszamy ponownie!