#moon

12:11 Jess ie 18 Comments

Wiem, że znowu zaniedbałam bloga, ale w końcu zabrałam się za napisanie tej notki. Dzisiaj opowiem wam troche o instagramie, a to dlatego że nie mam obecnie aparatu i chcę sie skupić na zdjęciach robionych telefonem. Myślę, że większość z was wrzuca na insta zdj z komórki, a nie z aparatu. Jeszcze w zeszłym roku mój instagram to był mix roznych zdjęć. Wcześniej nie zwracałam uwagi na to czy wszystko pasuje i czy kolory się nie gryzą. Teraz chcę, żeby on jakoś wyglądał. Każde zdjęcie wyostrzam i dodaje filtr moon, który pozniej rozjaśniam. Wtedy te zdjęcia mają taki urok :)
 Najgorsze jest to, że od wczoraj nie działają mi hashtagi na ig. Próbowałam już wszystkich porad, które znalazłam i dalej nic :


Tak na marginesie wczoraj byłam w Poznaniu. Przyznam Wam, że to piękne miasto i raj dla mnie ze względu na ilość sklepów :) Pojechałam tam razem z przyjaciółką i zrobiłyśmy kilka zdjęć. Obeszłyśmy całe City Center i Stary Browar. Widziałam ,że w mieście jest kilka dobrych miejscówek do zdjęć, ale wiecie jak to jest ,gdy ludzie się patrzą :') Wtedy robienie sobie zdjęć jest trochę krępujące. W sumie to mogłyśmy zrobić ich duuużo , ale po 7 godzinach szwędania się po sklepach byłyśmy zmęczone. Oczywiście na sam koniec zdążyłyśmy zahaczyć o Starbucks na dworcu, gdzie była meeega miła obsługa ! Ogólnie to ludzie w Poznaniu są mili :) Jeżeli ktoś z was tam mieszka to serio zazdroszcze...








Na koniec chciałam podziękować moimi przyjaciółkom ,które robiły mi zdjęcia ♥ Tak wiem, męczyłam je baaardzo. Przyznam Wam ,że mamy coś około 3000 zdjęć ,ale tylko niektóre nadają sie do opublikowania :D

Wam również dziękuję za życzenia urodzinowe. Bardzo mi miło :)


You Might Also Like

18 komentarzy:

  1. Fajne drugie zdjęcie :) Ja też bym chciała pojechać do Poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Moje miasto :) Ale męczyłaś, a nie pokazujesz twarzy ;) Szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia, szczegolnie pierwsze i drugie :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :) Nowy post, jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj to duża motywacja :) na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś prowadziłam ładny, dopasowany instagram ale obecnie jest tam dużo wszystkiego, czyli tak jak chciałam :D
    Fajne zdjęcia :)
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie instagrama. Ja nie zwracam uwagi na to czy zdjęcia do siebie pasują :D A do Poznania bardzo bym chciała się wybrać :) Super blog!
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia! W przyszłości planuję się wybrać do Poznania, gdyż posiadam tam koleżankę :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, ja tam mieszkam :P i galerii mamy sporoooooooooooooo

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze zdjęcie świetne! Uwielbiam robić zakupy w tych sklepach ;)

    SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM Mam nadzieję, że wpadniesz! :)
    Zapraszam i życzę miłego wieczoru :)

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już się nie krępuje :)

    Zapraszam :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie zdjęcia super tak samo jak post! :)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2016/04/castle.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym zwiedziła Poznań! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne miasto, mam tam przyjaciółkę i do niej jeżdżę. :) zapraszam http://wirtualniewalniety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię takie zdjęcia !Bardzo w stylu tumblr !

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak Poznań to świetne miasto, ja jestem w nim zakochana;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie byłam jeszcze w Poznaniu. :-)

    OdpowiedzUsuń

Nie promuj się pod postem, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli chcesz - masz do tego specjalną zakładkę.
Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy, za co bardzo dziękujemy.

Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj.
Nie musisz pisać, że obserwujesz, zauważymy to.
I oczywiście, zapraszamy ponownie!