No money

20:41 Jess ie 5 Comments

Na wstępie przepraszam, że zaniedbałam bloga. Ostatnio nie miałam czasu na nic. Pewnie większość z was mnie doskonale rozumie. Już dawno miałam dodać nowy wpis, ale nie wiedziałam czy zdjęcia robione telefonem wam się spodobają.
 Byłam na wycieczce w Wiedniu i Pradze. Mam jakieś 350 zdjęć, więc jest to całkiem sporo. Nie chciałam brać sprzętu, bo bałabym się ,że zgubię albo zniszczę. Sami wiecie jak to jest.
Przyznam Wam, że było super. Praga i Wiedeń to wspaniałe miasta, jednak mi bardziej podoba się Wiedeń. Było bardzo dużo ciekawych miejsc, więc też trzeba było dużo chodzić. Była to dla nas męczarnia.
Jakoś nie zaszaleliśmy z zakupami. Nie było na to czasu. Nikt nawet nie poszedł na shopping. Gdy mieliśmy czas wolny wszyscy woleli iść na obiad.
Zdecydowanie większości do gustu przypadł Prater ze względu na różne karuzele. Byłam na kilku z koleżankami i przyznam, że kilka razy zdarzało nam się krzyczeć XD
A teraz wracając do tematu. "No money" jest piosenką, która była puszczana w autobusie, dlatego kojarzy mi się z wycieczką. I nasuwa mi się takie pytanie: Czy bez pieniędzy można się dobrze bawić?
Sama nie wiem... Jeżeli ktoś ma jakieś przemyślenia to proszę piszcie. Chętnie poczytam, bo ostatnio mam takie rozkminy na różne tematy ;)












You Might Also Like

5 komentarzy:

  1. Dobra zabawa to przede wszystkim w odpowiednim miejscu, z odpowiednimi ludźmi i wcale nie są do tego potrzebne pieniądze - wiadomo, że dzięki nim można iść gdzieś tam, coś zjeść czy coś kupić ale zależy jak kto rozumie słowo 'zabawa'. Ja chyba wole wybrać się na spacer, porobić zdjęcia, pośmiać się, powygłupiać (mimo wieku) i uważam, że może to być bardzo dobrze i miło spędzony czas:) Co do miejsca jest naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie promuj się pod postem, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli chcesz - masz do tego specjalną zakładkę.
Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy, za co bardzo dziękujemy.

Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj.
Nie musisz pisać, że obserwujesz, zauważymy to.
I oczywiście, zapraszamy ponownie!