If I were sorry

21:59 Jess ie 19 Comments

Te wakacje są inne od tych, które były rok czy dwa lata temu... Dlaczego? Bo ich w ogóle nie czuje. Może to ze względu na pogodę albo brak zajęcia. W domu mi się nudzi, a okazja aby spotkać się ze znajomymi nie zdarza się często. W te wakacje udało nam się spotkać tylko raz. Nocowaliśmy wtedy przez trzy dni w namiocie na działce. Było tak świetnie, że wszyscy chcą to powtórzyć. Nawet namiot u mnie zostawili :P
Oprócz nocowania pod namiotem na pewno wybiorę się pod koniec sierpnia nad Morze no i na 100% będę w Zielonej Górze, a jeśli się uda to nawet w Poznaniu ;)





 Do niedawna myślałam,że tylko ja kolekcjonuje metki od ubrań, a okazało się, że moje koleżanki też to robią :D
Również kolekcjonujemy kubki ze Starbucksa ;)

Tutaj chwale się niezbyt udanymi paznokciami XD

Odnośnie tytułu posta to ostatnie dni są bardzo ciężkie dla mnie z dwóch powodów, ale nie chcę wyżalać się w internecie. Myślę, że szybko pozbędę się tego doła ,a Wam życzę udanych wakacji ;)


You Might Also Like

19 komentarzy:

  1. Tobie również życzę udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pazurki mi sie spodobły a najbardziej ich kolorek :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolorek paznokci ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie masz co narzekać :P Nocowanie w namiocie i zaplanowane dwa wyjazdy to naprawdę sporo atrakcji. Jeżeli się nudzisz w domu, no to koniecznie musisz znaleźć jakieś kreatywne zajęcia dla siebie. Raz, raz :D

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uu namiot i te robaczki heheh będzie dobrze\;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Bedzie dobrze! XD
    polodowcowy-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post i super zdjęcia!
    .
    .
    Co powiesz na obserwację?( Ja już obserwuje)
    Zapraszam do mnie
    http://siforthestyle.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam najdłuższe wakacje w życiu bo po maturze, ale w ogóle ich nie czuję. Praca, wyjazdy ... Ale nie narzekam, bo wiem że je wykorzystuję. Przedwczoraj wróciłam z kolejnego wyjazdu i tobie też życzę takich wyjazdów :) Jak nie masz co robić to spełniaj swoje marzenia, te proste :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę cudownego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje wakacje też są inne i dalekie od ideału :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nawet nie czuję tych wakacji. Rano wychodzę do pracy wracam wieczorem i tak prawie codziennie :) Ah.. ale niedługo urlop :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też jakoś nie czuję wakacji :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Niegdyś i ja zbierałam metki z ubrań XD
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że szybko znajdziesz coś, co polepszy Twój humor :)
    moje akacje też nie są niezwykłe, spotkałam się ze znajomymi kilka razy, ale mimo to cenię wakacje. Za to, że mam wolne od szkoły, że mogę pozbierąc myśli, pograć w gry, poczytać książki. Uczyć się życia w inny sposó, bardziej efektywny niż w czasie roku szkolnego, gdy mam mało czasu :). Nawet jeśli tylko poprzez prozaiczne czynności :)
    bardzo fajne zdjęcia! też kiedyś zbierałam metki :P ale od momentu gdy je wszystkie wyrzuciłam to już się nie mogę zabrać do kolekcjonowania od początku xd
    a poznokcie bardzo mi się podobają :3 świetny kolor :3. Mi nigdy taki kształt nie wychodzi :/
    pozdrawiam i zapraszam na rozdawajkę ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja akurat niedawno wróciłam z wyjazdu, więc te wakacje jako tako czuję, aczkolwiek pogoda w Polsce średnio wakacyjna.
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Spontaniczne wakacje to coś, co powinni każdy przeżyć. Nie planować, nie szacować kosztów - po prostu szaleć. Kto wie co nas spotka jutro..
    Super kolor lakieru! :)
    aroundempty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia :) http://my-own-philosophyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. starbucks, pociąg i inglot to jest to :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Nie promuj się pod postem, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli chcesz - masz do tego specjalną zakładkę.
Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy, za co bardzo dziękujemy.

Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj.
Nie musisz pisać, że obserwujesz, zauważymy to.
I oczywiście, zapraszamy ponownie!