Senne marzenia

11:41 Malire 67 Comments

Jak wam mija pierwszy weekend w tym roku? Mnie dobija zmęczenie.
Mówiąc ogólnie to nie pamiętam nawet co mi się dzisiaj śniło. Podobno jeśli po przebudzeniu spojrzy się w okno to momentalnie zapomina się o wszystkich nocnych przeżyciach. Być może coś w tym jest. 
Sny to też prawdopodobnie odzwierciedlenie człowieka. Wytwory naszej wyobraźni mimo zaskakujących szczegółów potrafią coś wnieść w życie. 
Poza tym ta pogoda coś mi nie dopisuję, więc nie mam żadnych pomysłów oraz ciekawych zdjęć. Macie jakieś pomysły na nowe inspiracje? 



You Might Also Like

67 komentarzy:

  1. mi dziś się nic nie śniło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia.

    Zapraszam na conversowe rozdanie
    http://essently.blogspot.com/2012/12/conversowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. :p ja nigdy nie pamiętam co mi sie śniło :d
    fajne zdj. :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjecia.. ja zawsze pamiętam sny.. jak jest pełnia... hahaha.. wiem, jak to brzmi.
    lecz to prawda...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja na szczęście pamiętam swój dzisiejszy sen :D:D

    Fajny blog :D:D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobno pierwszy sen w nowym roku zawsze się spełnia;D

    Pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  7. tego snu to mi ostatnio bardzo brakuje :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj przez szkołę to ostatnio nie mogę sie wysypiac.. ale sny mam naprawdę ciekawe i czasami nawet mnie przerażają! Bardzo ciekawy blog, będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi sie snilo one direction i pewne osoby i szkola i hhahahah to bylo ssuper i nwm dlaczego ale snilo mi sie one direction O.o

    OdpowiedzUsuń
  10. mi z tym oknem to tak za bardzo się nie sprawdza, bo cały rok budziłam się i miałam przed sobą okno a sny pamiętałam :p Nie wiem nie wierzę w takie rzeczy xd
    Weekend mija db, można się było w końcu wyspać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, ja też zaspana. Nie ma co, to przez tą pogodę! I hate winter! ;)
    Ja pamiętam tylko niektóre "scenki"" z mojego snu. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie cierpię tego, kiedy sen mi "ucieka" z pamięci xd
    też sądzę, że to wyobraźnia. ;)
    fajne zdjęcia :D
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj sny bardzo ciekawe zjawisko <3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Fakt, jeżeli sny byłyby odzwierciedleniem mnie to miałabym powazne powody do obaw. Ogólnie większości się nie pamięta, a jak już coś to tylko urywki :D
    Czasem wiem, ze mialam taki piekny sen chcialabym go pamietac,a tu klapa, no ale coz...
    ładne zdjęcia, nie mam zadnych pomyslow, zeby ci doradzic ;/
    Zapraszam do mnie:
    http://male-jest-wredne.blogspot.com/
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. mi też mija bardzo sennie:)
    gdyby ktoś jakimś cudem zobaczył moje sny miałby niezłu ubaw i pewnie jakieś obawy w stosunku do mniexd

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety mało kiedy pamiętam jakikolwiek sen... Ale dzisiejszy zapamiętałam ^^
    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Robisz piękne zdjęcia <3 Jakim aparatem je robisz?

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja przypominam sobie że miałam kiedyś taki naszyjnik jak ten taki na zdjęciu elemencik. Też miałam z takim serduszkiem ale zgubiłam w szkole :C

    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie zrobione zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. zgadzam się z opinią o komentarzach:) ciekawe zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne fotko, ciekae
    Pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. też słyszałam, że sny znikają po spojrzeniu w okno :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie słyszałam nigdy, że jak spojrzy się przez okno to sny uciekają :D Ciekawe :) Dzięki za komentarz, zapraszam częściej ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Sny uciekające, po spojrzeniu w okno? Może coś w tym być... Według mnie są one jedną wielką zagadką, trudną do rozwikłania :)
    Bardzo podoba mi się twój blog, dodaję go do obserwujących.
    Przy okazji, zapraszam do mnie www.when-you-belive.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  25. ja miałam dzis co najmniej dziwny sen :DD

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny tytuł bloga )


    + Zapraszam do mnie!

    http://my-live-my-crazy-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Skąd ja znam ten wisiorek ? Gdzieś go już widziałam :3
    Zapraszam na nowy sobotni wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja z reguły nie pamietam swoich snow :P ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. haha moje sny tak samo ^^ czasami śnią mi się takie głupoty ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja niestety jestem chora ://
    Obserwujemy? Ja już się dodałam :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja prawie nigdy nie pamiętam o czym śnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajniutkie zdjecia ;)


    www.typeofaless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ja często pamiętam o czym śniłam, ale po jakimś czasie zapominam i mam zawsze świadomość, że chciałam komuś np powiedzieć o czym śniłam i wtedy zapominam co to takiego było
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  34. ja ostatnio miewam koszmary :/ nie zycze nikomu !
    pogoda dziwna,wcale nie czuc zimy ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja często mam takie głupie sny, że szkoda gadać:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale ładne zdjęcia ! :)
    Dziękuje za kom. i zapraszam ponownie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. mi cały czas chce się spać. !

    OdpowiedzUsuń
  38. ja prawie cały czas śpie ;d

    OdpowiedzUsuń
  39. ja tez nie mogę ciągle spać, sny mam okropne;/

    OdpowiedzUsuń
  40. ja też często zapominam co mi się śni ;/

    OdpowiedzUsuń
  41. sny nie mają nic wspólnego z tym jacy jesteśmy itp.to tylko wyobraźnia;)) jeśli pamiętasz sen, ale czujesz, że zaraz zapomnisz nalezy spojrzeć w sufit i próbować o nim myśleć ;p

    OdpowiedzUsuń
  42. nominuję Cię do libster awards i dodaję do obserwowanych
    kari-szalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Yay! Wpadłam tutaj przypadkiem, a już mi się podoba! Będę tutaj zaglądać♥ Kiedy kolejny post?

    OdpowiedzUsuń
  44. ja nigdy nie pamiętam swoich snów- albo może ich nie mam?

    OdpowiedzUsuń
  45. Znalazłam przypadkowo i strasznie mi się spodobało!
    Piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  46. „Chociaż fotografie nie mogą kłamać, kłamcy mogą fotografować.” Lewis Hine

    OdpowiedzUsuń
  47. Super bloog ;*
    oBSERWUJĘ I KOMENTUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  48. ja na ogół zawsze jestem senna :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja tylko czasami pamiętam moje sny :)
    Śliczne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja zazwyczaj śpię jak zabita i jak mi się już coś śni to rano nie pamiętam co to było xd
    Fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  51. JA nigdy nie pamiętam swoich snów :(

    OdpowiedzUsuń
  52. ja pamiętam swoje sny, choc nie mam ich za czesto :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie promuj się pod postem, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli chcesz - masz do tego specjalną zakładkę.
Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy, za co bardzo dziękujemy.

Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj.
Nie musisz pisać, że obserwujesz, zauważymy to.
I oczywiście, zapraszamy ponownie!