Ohayo!

22:56 Marlena Pyszczek 8 Comments

   Ohayo, moi mili. Przybywam po jakże długiej przerwie...pamiętacie mnie jeszcze? :D
Zaczęły się wakacje, niby więcej czasu, a tu jeb, ciągle jestem zabiegana, w dodatku wydarzyło się kilka niemiłych wypadków... i nawet swojego bloga musiałam zawiesić. Jednak powracam, nie wiem, czy będę pojawiać się regularnie wraz z nowym rokiem szkolnym, ale postaram się znaleźć nieco czasu na pokazanie Wam moich prac :)
   Widzę tu kilka nowych zmian... A właśnie, witam serdecznie nową redaktorkę i życzę owocnej współpracy z nami :)

   Dziś zdjęcia mojego uroczego psiaka, którego chyba jeszcze nie znacie. Mika- piękny śnieżnobiały pies, który w kilka tygodni...zrudział :O  Do tego fotki makro i, żeby było ciekawiej, jeden z moich ostatnich bazgrołów. Postanowiłam wrócić do starej pasji rysowania, więc jedną z moich prac możecie pochwalić/skrytykować (jak kto woli), a co! :)
   Pozostało już niewiele do końca wakacji, więc czas je na maksa wykorzystać! A Wy macie jakieś ciekawe plany na te dni? :)
   Na razie się z Wami żegnam i zostawiam kilka zdjęć. Do kolejnego postu! :*

xoxo, Meredith Crue











(jeśli chcecie powiększyć, kliknijcie na zdjęcie)



I wyraź opinię w komentarzu :)

8 komentarzy:

  1. Dawno tu nie zaglądałam, ale się tu u was zmieniło! Cudowny ten nagłówek. Ja też ostatnio nie mam czasu na blogi, a muszę to jakoś nadrobić, ale teraz koniec lata, wakacji to wolę spędzać czas na dworze, puki mogę! Ale słodziaszny ten piesek<3 Moja Łatka też jest rudo-biała, ale zrobiła jej się czarna plamka na ogonie i na grzbiecie, chyba mi nie zczarnieje, oby XD Ale i tak to co jest w sercu jest ważniejsze od jej wyglądu. Bardzo ładnie rysujesz, najlepiej ucz się w tym kierunku lub zostań fotografem, bo zdjęcia róż także ładnie ci wyszły. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, słodki piesek i piękny rysunek ;) Same pochwały, ale taka prawda :> Ile ja bym dała, żeby potrafić tak rysować *.* http://clau-deen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne zdjęcia. :) Racja, niewiele do końca wakacji, trzeba to jakoś wykorzystać i zrobić coś szalonego! :D
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna zdjęcia :)
    i bardzo ładnie tu - trochę się zmieniło, od kiedy byłam tu po raz ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia ;)
    Ale tu miło u Ciebie .

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudowna psinka! :) taki kochany psiaczek *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie było tutaj zajrzeć meega fajny blog - polecam ! :)

    OdpowiedzUsuń

Nie promuj się pod postem, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli chcesz - masz do tego specjalną zakładkę.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy, za co bardzo dziękuję.

Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj.
I oczywiście, zapraszam ponownie!