BURN!

15:41 Marlena Pyszczek 28 Comments

   Jak obiecałam, czas na post z moimi przeróbkami. Dzisiaj zdjęcia z Angelą. Szczerze nie wiem, co o nich napisać. Zdjęcia robione w studiu, w ramach ćwiczeń poznanych metod fotografowania... których praktycznie nie zastosowałam na zdjęciach.
   Od razu wyprzedzam Wasze pytania dotyczące programu graficznego: wszystko tworzę w GIMP'ie i/lub PhotoScape.Wiadomo też, że jestem amatorką we wszelakich przeróbkach, także mogą pojawić się niedociągnięcia. ;)

   Przyszły post na Wasze nieszczęście... z moją osobą w roli głównej, czyli zdjęcia nazwane "Ja x2" (jaka kitowa nazwa ;_;). Kolejne przeróbki, które niedawno stworzyłam. A jeśli jeszcze uda mi się wyrobić z czasem, to wstawię tu także kilka normalnych zdjęć portretowych, bez wariacji z programami graficznymi. :)


Tak jeszcze na koniec zareklamuję swojego photobloga, którego niedawno reaktywowałam. Znajdziecie na nim co prawda głównie tylko zdjęcia przedstawiające mnie, ale może akurat Wam się coś spodoba.
photoblog


UDANEGO SYLWESTRA I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! :)

Enjoy! :)












I wyraź opinię w komentarzu :)

28 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku!
    Zdjęcia.. po prostu boskie! Czekam na więcej! Oczywiście zajrzę na photobloga :)
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia bardzo ładnie przerobione ;) Też czasem przerabiam w PhotoScape ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne zdecia:)
    buziak - ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt przeróbek bardzo mi się podoba;) i wgl modelka jest śliczna ;)).

    OdpowiedzUsuń
  5. jeej ale super zdjecia ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne :)
    Buziaki :*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie do zdjęcie do góry nogami
    Chciałabym Ci życzyć samych sukcesów, w życiu prywatnym jak i w blogowaniu, spełnienia marzeń i tego, co zapragniesz w Nowym Roku. Mam też nadzieję, że miło spędzisz Sylwester :)
    Mój blog*kliknij*
    Jak chcesz możemy wzajemnie się obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze zrobione
    ja uzywam photoshopa
    zapraszam do mnie http://www.memoriesofthc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zdjęcia :) Szczęśliwego Nowego Roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie:D

    OdpowiedzUsuń
  12. podobają mi się :)

    Szczęśliwego Nowego Roku,
    Pozdrawiam
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia :)
    Szczęśliwego Nowego Roku .!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Superanckie zdjęcia :))
    Tobie również Szczęśliwego nowego roku :)
    http://sabrinasblogofficial.blogspot.com/ + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze zdjęcie najbardziej mi się spodobało. Kolor tła, bluzki, karnacji jest stonowany, ale w podobnej tonacji. Dzięki temu stapia się ze sobą i dodatkowo podkreśla ognistość włosów. Urocze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. p r z e p i ę k n e
    c u d o w n e
    w s p a n i a ł e
    Masz ogromny talent <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi sie tu podoba ciekawe informacje !

    OdpowiedzUsuń

Nie promuj się pod postem, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli chcesz - masz do tego specjalną zakładkę.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy, za co bardzo dziękuję.

Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj.
I oczywiście, zapraszam ponownie!