Cuda nad taflą wody

21:09 Malire 32 Comments


Kolejny mój post i kolejny wątek w nadmorskim klimacie. Tym razem jednak wypłyniemy na pełne morze, a oczom ukaże nam się malownicza Ustka. Brzmi zachęcająco?

To już któreś wakacje z kolei, gdzie odwiedziłam północne granice kraju. Pod koniec wakacji mam jednak zamiar udać się na południe, a w między czasie dodać odwlekany post z wyjazdu do Warszawy. Mam więc nadzieję, że nie wkradnie się tu żadna monotonia.

Jak już wiemy - większość z nas posiada kalendarze - wakacje dobiegły już do połowy i największe upały mamy już raczej za sobą. Mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że spędziłam je nad wyraz kreatywnie, a moja galeria wzbogaciła się o nowe perełki. A jak jest z Wami? Wakacyjna aura Wam sprzyja, czy raczej nie odczuwacie błogiego lenistwa?
Jeśli dogryza to drugie to mam dla Was małe pocieszenie, przynajmniej w formie fotografii.






You Might Also Like

32 komentarze:

  1. jaaaa ile bym dała by to zobaczyć w realu :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kadry i bardzo dobre zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych świąt, Malire! Ładne zdjęcia. Wiesz? Zrobiłem model statku z 64 karabinów stock podobny; San Juan Nepomuceno. Zajęło mi dwa lata, aby zakończyć.
    Pocałunki z Hiszpanii

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam wie w tym ostatnim zdjęciu :-) Chętnie bym sobie tamie powiesiła nad łóżkiem. Piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia sa przepiękne :) Ja w wakacje bardziej skupiłam sie nad minimalną dawką nauki, ćwiczeniach i odrobiną lenistwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie zachodu słońca jest przepiękne! :)) Ja z racji tego, że obecnie mieszkam nad Morzem Śródziemnym mam wrażenie, że ponad 30st i bezchmurne niebo nie mają końca i marzę już o kropli deszczu i jakiejkolwiek chmurce :)) Także ten, zawsze co za dużo to niezdrowo ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdjęcie jest cudowne!:) Polskie wybrzeże jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie są to stanowczo najpochmurniejsze wakacje jakie pamietam/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, a najpiękniejsze to ostatnie z tryptyku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcie zachodu niesamowite ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam oglądać takie morskie zdjęcia. Są piękne! :) Ja w te wakacje na maksa się rozleniwiłam! Już 3 miesiąc ciągnie się u mnie to błogie lenistwo i ostatnio staram się jakoś z nim walczyć, bo ciężko będzie mi na jesieni wrócić do "normalnego trybu życia" :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O! Ustka :) Niedawno wróciłam z Ustki. Na moim blogu też, gdzieś widnieją dwie fotorelacje z Ustki :D
    Imbirkowy blog klik! Konkurs, wygraj post gościnny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fab post! thank you for sharing.

    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  14. 2 ostatnie zdjęcia są niesamowite! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham takie zdjęcia! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. prowadzisz naprawdę interesującego bloga!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kadry! Ten z zachodem słońca - moim zdaniem najładniejszy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia są magiczne! Uwielbiam polskie morze :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie cudowne zdjęcia <3 chciałabym tam być

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zdjęcia cudowne po prostu :D
    Zapraszam do mnie przy okazji :3
    http://dominikazaglewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjęcia! Zapraszam do mnie, u mnie również nadmorski klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia! Wspomnienia za pewne też! :)
    zapraszam do mnie do oglądania oraz opinii zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia wyszły przepięknie. Bardzo dobre ujęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Nie promuj się pod postem, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli chcesz - masz do tego specjalną zakładkę.
Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy, za co bardzo dziękujemy.

Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj.
Nie musisz pisać, że obserwujesz, zauważymy to.
I oczywiście, zapraszamy ponownie!